Nieuwsbrief:

Bike Centre Holland

Alle motoren van Bike Centre Holland
24 motoren gevonden
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 675 NK
CFMOTO 675 NK
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2015, 22518 Km
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2023, 10799 Km
BETA EVO 300
BETA EVO 300
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2010,
HONDA CBF 600 S ABS
HONDA CBF 600 S ABS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2005, 25530 Km
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.499,- € 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 125 NK
CFMOTO 125 NK
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 450 CLC
CFMOTO 450 CLC
€ 6.999,- € 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 450 NK
CFMOTO 450 NK
€ 5.999,- € 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 450 SR
CFMOTO 450 SR
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 675 NK
CFMOTO 675 NK
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 675 SR-R
CFMOTO 675 SR-R
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 5.999,- € 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 700 MT ADVENTURE
CFMOTO 700 MT ADVENTURE
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 800 MT-X
CFMOTO 800 MT-X
€ 10.499,- € 11.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 800 MT-X
CFMOTO 800 MT-X
€ 10.499,- € 11.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion