Nieuwsbrief:

Gielen Motorsport

Alle motoren van Gielen Motorsport
31 motoren gevonden
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2019, 52300 Km
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2017, 60000 Km
DUCATI MULTISTRADA V4 S
DUCATI MULTISTRADA V4 S
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2021, 38500 Km
DUCATI SCRAMBLER STREET CLASSIC
DUCATI SCRAMBLER STREET CLASSIC
€ 6.850,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2015, 14500 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2018, 27000 Km
TRIUMPH TIGER 1200 ALPINE EDITION
TRIUMPH TIGER 1200 ALPINE EDITION
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2021, 93000 Km
DUCATI 996
DUCATI 996
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2000, 36000 Km
KTM 1190 RC 8 R RED BULL EDITION
KTM 1190 RC 8 R RED BULL EDITION
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2010, 19000 Km
DUCATI M 796
DUCATI M 796
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2011, 39000 Km
KTM 1190 ADVENTURE R
KTM 1190 ADVENTURE R
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2014, 49000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2013, 18894 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 10.350,- p/mnd klik hier
2018, 29000 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER XCX
TRIUMPH TIGER EXPLORER XCX
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 65000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 65000 Km
DUCATI DIAVEL 1260 S
DUCATI DIAVEL 1260 S
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2019, 17000 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 29800 Km
DUCATI STREETFIGHTER V2
DUCATI STREETFIGHTER V2
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2024, 3200 Km
DUCATI 1098 S
DUCATI 1098 S
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2007, 38000 Km
DUCATI MONSTER 821 STEALTH
DUCATI MONSTER 821 STEALTH
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2019, 54000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion