Nieuwsbrief:

Huijgen Motoren

De beste service,  meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
Alle motoren van Huijgen Motoren
56 motoren gevonden
VENT DERAPAGE RR 125 4T
VENT DERAPAGE RR 125 4T
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2023, 1 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800 DRAGSTER RR
MV AGUSTA BRUTALE 800 DRAGSTER RR
€ 12.995,- p/mnd klik hier
2015, 30900 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCA
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCA
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2002, 31265 Km
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 10.395,- p/mnd klik hier
2019, 18830 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS
€ 18.495,- p/mnd klik hier
2017, 26038 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.349,- p/mnd klik hier
2003, 85878 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2002, 68000 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2015, 47498 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2016, 19776 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.195,- p/mnd klik hier
2001, 36779 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2008, 17939 Km
PIAGGIO MP3 250 LT
PIAGGIO MP3 250 LT
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2009, 22915 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800 RR
MV AGUSTA BRUTALE 800 RR
€ 10.495,- p/mnd klik hier
2016, 14757 Km
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2022, 1685 Km
ITALJET DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION
ITALJET DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 9.199,- p/mnd klik hier
2019, 19988 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
€ 9.949,- p/mnd klik hier
2020, 41742 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 8.149,- p/mnd klik hier
2020, 6349 Km
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 9.949,- p/mnd klik hier
2019, 20512 Km
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
€ 15.449,- p/mnd klik hier
2020, 2937 Km
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geĂŻntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2025 Motoroccasion