Nieuwsbrief:

Rena Motoren

Als klein bedrijf in de motorfiets branche bieden wij kleinschaligheid, waardoor wij dicht bij de klanten staan en daardoor een goede service aan onze klanten kunnen bieden. Door de samenwerking met de grote leveranciers kunnen wij een breed assortiment tegen interessante voorwaarden leveren. Zonder personeel en zonder dure showroom: dat geld kunnen onze klanten in hun zak houden. Wij werken alleen op afspraak, een afspraak kan bij ons 7 dagen per week gemaakt worden, dus u bent ook welkom in het weekend en/of de avond uren.
Alle motoren van Rena Motoren
4 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 8.950,- € 10.750,- p/mnd klik hier
1994, 31139 Mls
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
€ 11.499,- € 12.500,- p/mnd klik hier
2007, 28180 Mls
KAWASAKI VN 1500 A
KAWASAKI VN 1500 A
€ 2.750,- € 3.750,- p/mnd klik hier
1992, 21313 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 45062 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion