Nieuwsbrief:

South-East Motorcycles

Welkom bij South-Eastmotorcycles. South-eastmotorcycles straalt Harley-Davidson uit!! De winkel, de inrichting, de professionele werkplaats en een enthousiast team. Bij ons kun je terecht voor het echte Harley-Davidson gevoel. Jouw Harley-Davidson is onze passie!! Bij ons vindt je gebruikte Harley-Davidson motoren, nieuw, customizing, alle parts, reparatie en vakkundig spuitwerk. Veel plezier op onze site en tot snel in onze shop.
Alle motoren van South-East Motorcycles
44 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2005, 61500 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2000, 31600 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2006, 37800 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT 114 FXBRS
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT 114 FXBRS
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2018, 7200 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2008, 20200 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2001, 27000 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
€ 16.800,- p/mnd klik hier
2009, 5900 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2016, 4600 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
€ 21.600,- p/mnd klik hier
2018, 4300 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2003, 38300 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLSTC
€ 35.950,- p/mnd klik hier
2020, 24000 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2012, 28700 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 32.950,- p/mnd klik hier
2009, 26450 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER FORTY-EIGHT XL 1200 X
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER FORTY-EIGHT XL 1200 X
€ 11.900,- p/mnd klik hier
2013, 16900 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 20.900,- p/mnd klik hier
2016, 32250 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
€ 9.450,- p/mnd klik hier
1994, 92300 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2020, 4200 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2001, 45700 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2015, 29500 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2017, 18600 Km
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion