Nieuwsbrief:

Straver Motoren

Wij zijn de RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland en gespecialiseerd in de verkoop van gebruikte motoren. Wij beschikken over een eigen werkplaats en hebben jarenlange ervaring. U kunt bij ons niet alleen terecht voor het kopen van een motor maar ook voor reparatie, stalling, het verkopen van uw motor en voor onderdelen. Indien nodig zijn wij in de gelegenheid om uw motor op te komen halen. Neem vrijblijvend contact met ons op (wij werken uitsluitend op afspraak).
Alle motoren van Straver Motoren
16 motoren gevonden
YAMAHA XV 950 R
YAMAHA XV 950 R
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2016, 29339 Km
KAWASAKI VERSYS 650 GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 650 GRAND TOURER
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2016, 48133 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
2020, 13992 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2023, 4829 Km
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
2019, 22226 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
2017, 17836 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2021, 13199 Km
SUZUKI INTRUDER C 800 CLASSIC
SUZUKI INTRUDER C 800 CLASSIC
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2007, 22114 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2014, 22430 Km
KAWASAKI Z1000 ABS
KAWASAKI Z1000 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2011, 17994 Km
HONDA VT 750 S SHADOW
HONDA VT 750 S SHADOW
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 13873 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2022, 8294 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2022, 8223 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2016, 10477 Km
PEUGEOT METROPOLIS RS
PEUGEOT METROPOLIS RS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2019, 24042 Km
HONDA CBR 600 F C-ABS
HONDA CBR 600 F C-ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2013, 17050 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion