Nieuwsbrief:

Van Heerdt Motoren

Van Heerdt Motoren is een dynamisch bedrijf met ruim 25 jaar aan ervaring op het gebied van motorfietsen. Bij ons kunt u terecht voor : •Het aankopen en inruilen van uw motorfiets, zowel nieuw als gebruikt. •Onderhoud en reparatie. •Accessoires. •Motorkleding. •Onderdelen. •Motorbanden. •Schade afhandeling. •Haal en brengservice. Wij zijn gespecialiseerd in reparatie en onderhoud van alle merken hiervoor zijn dan ook alle benodigde gereedschappen en diagnose apparatuur voor aanwezig. Wij staan garant voor een goed advies en perfecte serviceverlening, de tevredenheid van de klant staat bij ons dan ook zeer hoog aangeschreven. Kom vrijblijvend eens langs voor een goed advies of proefrit met een nieuwe of gebruikte motorfiets. Bent u verhinderd, en kunt u uw motor niet zelf langs brengen, maak dan gebruik van onze haal en breng service.
Alle motoren van Van Heerdt Motoren
40 motoren gevonden
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2016, 17018 Km
DUCATI 750 F1
DUCATI 750 F1
€ 20.000,- p/mnd klik hier
1988, 7595 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 S
DUCATI MULTISTRADA 1200 S
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2014, 58718 Km
DUCATI MULTISTRADA 1000 DS
DUCATI MULTISTRADA 1000 DS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2003, 46076 Km
DUCATI MULTISTRADA 620
DUCATI MULTISTRADA 620
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2005, 41074 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 2
MOTO GUZZI CALIFORNIA 2
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1984, 41210 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2013, 25343 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE 675
TRIUMPH STREET TRIPLE 675
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2008, 30549 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2022, 9555 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 8.150,- p/mnd klik hier
2021, 13473 Km
TRIUMPH TIGER 800 XRX
TRIUMPH TIGER 800 XRX
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 12357 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 9.650,- p/mnd klik hier
2020, 24663 Km
DUCATI STREETFIGHTER 848
DUCATI STREETFIGHTER 848
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2012, 43359 Km
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2020, 5880 Km
KAWASAKI Z 300 PERFORMANCE
KAWASAKI Z 300 PERFORMANCE
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2017, 8980 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING ABS
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING ABS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2015, 57101 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 27.500,- p/mnd klik hier
2025, 1 Km
TRIUMPH TIGER 800 XRT
TRIUMPH TIGER 800 XRT
€ 9.150,- p/mnd klik hier
2019, 48377 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 900
TRIUMPH SPEED TWIN 900
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2024, 97 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2024, 1091 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion