Nieuwsbrief:

MORBIDELLI  T 1002 VX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart en wit
MORBIDELLI - t-1002-vx
MORBIDELLI - t-1002-vx
MORBIDELLI - t-1002-vx
MORBIDELLI - t-1002-vx
MORBIDELLI - t-1002-vx
MORBIDELLI - t-1002-vx
MORBIDELLI - t-1002-vx
MORBIDELLI - t-1002-vx
MORBIDELLI - t-1002-vx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Morbidelli T1002VX is ontworpen voor wie bij elk avontuur de grenzen wil verleggen. Aangedreven door een 997 cm³ 80-graden V-Twin-motor levert deze motorfiets uitzonderlijke prestaties, met een combinatie van vermogen en controle op elk terrein. De geavanceerde rijtechnologie omvat instelbare rijmodi, volledig instelbare KYB-vering en een J.Juan-remsysteem met Bosch ABS Pro, voor een veilige en precieze rijervaring, zowel op de weg als off-road. Bovendien houdt het Morbidelli Connect-systeem je constant verbonden, voor gemoedsrust tijdens elke reis.

Incl. complete aflevering en 5 jaar fabrieksgarantie.
Leverbaar in: wit en zwart
Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Boordcomputer, Cruise control, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Navigatie, Originele uitlaat, Topkoffer, Valbeugel, Windscherm, MCU (Moto Connectivity Unit)
Motwi M-link GPS, wereldwijde activering geïnstalleerd

App-functies: Realtime locatie, bewegingsalarmen, reizen en statistieken, vriendenchat en meer.
Keuze uit rijmodi: 4 aanpasbare rijmodi voor verschillende omstandigheden: Standaard, Sport, Regenachtige dagen en Offroad.
Gashendelconfiguratie: Elektronische gashendelregeling (ETC), Ride-by-wire
Dashboardtype: TFT, 7 inch dashboard met dag-/nachtmodus
Versnellingsindicator: Inbegrepen
USB-oplaadpoort: Inbegrepen
Verwarmde handgrepen: Inbegrepen
Verwarmde stoel: Inbegrepen
Handgreepschakelaar met verlichting: Inbegrepen
Windscherm: Verstelbaar
Koplamp: X-Stack LED's, dubbele LED-projectorlenzen voor optimaal zicht
Achterlicht: LED
Richtingaanwijzer: LED
Alarmlichten: Inbegrepen
Automatisch verlichtingssysteem: Inbegrepen
ABS-systeem: Inbegrepen
ABS-uitschakelfunctie: Inbegrepen
ABS Pro, Antiblokkeersysteem voor bochten: Inbegrepen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leusinks Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC
© 2000 - 2025 Motoroccasion