Nieuwsbrief:

APRILIA  ETV 1000 CAPONORD - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
Rood,Zwart
Vermogen:
72 kW
Teller:
21.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - etv-1000-caponord
aprilia - etv-1000-caponord
aprilia - etv-1000-caponord
aprilia - etv-1000-caponord
aprilia - etv-1000-caponord
aprilia - etv-1000-caponord
aprilia - etv-1000-caponord
aprilia - etv-1000-caponord
aprilia - etv-1000-caponord
aprilia - etv-1000-caponord
aprilia - etv-1000-caponord
aprilia - etv-1000-caponord
aprilia - etv-1000-caponord
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Werkelijk in zeer nette showroom conditie is deze Aprilia Caponord ETV1000. Weinig kilometers en dit laat zich ook af lezen aan de smetteloze staat van deze motorfiets.

Kilometerstand: Slechts 21.727
Bouwjaar: 2001

Ideale veelzijdige tourmotor ook voor de wat lange of langere personen.

Technisch:

Motorinhoud: ca. 997,6 cc, vloeistofgekoelde V-twin, 4 kleppen per cilinder. 
Vermogen: ± 98 pk (72-73 kW) @ ca. 8250 rpm. 
Koppel: ± 95-98 Nm @ ca. 6250 rpm. 
Zithoogte: ca. 820 mm. 
Brandstoftank: 25 liter. 

Eigenschappen:
  • Sterke motor / V-twin karakter
  • De motor levert ruim voldoende vermogen én koppel, vooral in de midden toeren. Lekker soepel rijden is mogelijk vanaf lagere toerentallen, wat fijn is voor toeren en langere afstanden. 
  • Voor een motor uit dit segment kreeg je origineel al een degelijke vering (Marzocchi voorvork, Sachs achter), ruime zithoogte, behoorlijke remmen en een grote tankinhoud. 
  • Comfortabel voor toertochten
  • De combinatie van motorvermogen, zithoogte, windschermopties, goede ergononomie en de mogelijkheid om koffers/draagmiddelen te monteren maakt deze motor aantrekkelijk voor langere ritten. Gebruikers melden dat hij “super op asfalt werkt” en “rustig onderweg” is. 
  • Goede prijs-prestatie en bied erg veel motor voor relatief weinig geld, vooral vergeleken met andere adventure-toermotoren.
  • Degelijk chassis / algemeen potentieel. Het aluminium/magnesium frame en de vering zijn van goede kwaliteit, waardoor de motor naast toeren op de weg ook redelijk goed gedijt op minder strak asfalt of licht off-road terrein. 
  • LED verlchting
  • Handkappen
  • Volt meter & spanningsregelaar recent vervangen
  • Voorzien van Givi-koffer 
  • Inclusief boekjes en reserve sleutel
  • Nette banden
  • Nette en goed functionerende remmerij
Kortom deze motorfiets staat opstapklaar voor jou, neem nu contact op.

Prijs: € 3690.- inclusief 1 maand gratis verzekering.

P.s. we hebben nog eenzelfde model in het blauw met 40k op de teller voor de prijs van €3250.-

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen geen probleem. Prijs 2025  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!
    Dé MOTO MORINI dealer van Noord-Nederland, plan NU je proefrit op een DEMO model!

    💰 Verkoop je je motor? Neem zonder aarzelen contact met ons op!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Louwsma Motoren
Eigen Haard 63
Balk
Plan de route
06-50266464
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion