Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV 1000 R - 2004

Bouwjaar:
2004
Kleur:
Zwart
Vermogen:
87 kW
Teller:
27.270 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
aprilia - rsv-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zoek je een stijlvolle racer die er niet allen goed uit zien maar ook een prachtig geluit heeft dan kan dit wel wat voor je zijn. 
Door het 1000 cc, 2 cylinder motorblok dat 139 pk en 107mn aan koppel heeft en dat in een een strak vorm gegeven frame geplaast zit is dit een genot om op te rijden.
Mede door de Leovince uitlaten klink deze Aprillia echt prima, maarl asl de killers er uit zijn dan wordt het een serieus kanon!  
Dit een mooie combinatie van power en strak sturen voor een zeer betaalbare prijs. 
Deze Aprillia staat op een set nagenoeg nieuwe banden van Pirelli namelijk de : Diablo Rosso Corsa 2 , dat is een band die bestemd voor snellere straatrijders die op hun superbike zo nu en dan ook een circuitdag meepakken.
De Aprillia is uitgevoerd met: 
- een set Leovince einddempers 
- spiegel verberders zodat je niet alleen maar je ellebogen aan het bekijken bent. 
- duosit
Opties en Accessoires:
Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Metaal Lelystad
Wigstraat 25
Lelystad
Plan de route
06-41488250
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion