Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV 4 R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs/Geel
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nu tijdelijk met 2 jaar extra fabrieksgarantie!
De vernieuwde Aprilia RSV4 2025! Vanaf heden te bestellen bij NIWA Motoren!

NIEUWE APRILIA RSV4- EN RSV4-Factory

APRILIA ONTHULT DE NIEUWE RSV4, DE EVOLUTIE VAN EEN BUITENGEWOON EN SUCCESVOL PROJECT, ONGEËVENAARD IN DE WERELD. ‘HARE MAJESTEIT’ HEEFT EEN NIEUW DESIGN MET GEÏNTEGREERDE WINGLETS AFGELEID VAN MOTOGP. INTRODUCTIE VAN EEN VOORSPELLEND ELEKTRONISCHE BESTURINGSBEHEER SYSTEEM VOOR ONGEËVENAARDE BAANPRESTATIES.

MET ZIJN 220 PK IS DE APRILIA RSV4 DE KRACHTIGSTE TER WERELD GEHOMOLOGEERDE PRODUCTIE SUPERBIKE.

Highlights:
• Nieuw ontwerp met geavanceerde aerodynamica
• Nieuw APRC elektronisch besturingspakket met voorspellende logica
• 220 pk V4-motor
• De RSV4 1100 Factory is standaard uitgerust met het Track, Comfort en Racepack!

Prijswijzigingen onder voorbehoud.

  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
ABS, Cruise control, Fabrieksgarantie, Launch Control, LED Verlichting, Rijmodi, Slipperclutch, TFT Display, Traction control, Up&Down Quickshifter, 3 Rijmodi, ABS, APRC, Engine brake control, LED Koplamp met DRL, Nieuwe lichtgewicht achterbrug, nieuwe 5'' TFT display, Ride by Wire, Traction control, Wheelie control, Wheelie control, Quickshifter, Optioneel: Track Pack (Race dash - Launch control - Pit Limiter - Slide control), Optioneel: Comfort Pack (Bending lights - Cruise control), Optioneel: Race Pack (GPS Module met corner-by-corner functionality)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion