Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Benelli Leoncino 125.
Is splinternieuw.
Geschikt voor het A1 rijbewijs
Nieuwprijs 4400 euro.
BIJ BELANGSTELLING OF VRAGEN GRAAG EVEN BELLEN .
NU motor rijden, Gespreid betalen mogelijk.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde eencilinder viertakt met 4 kleppen |
Boring x slag | 69|66.8 |
Cilinder inhoud | 125 |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie met gasklephuis van 37 mm ø |
Ontsteking | Delphi MT05 |
Vermogen | 12.8|9.4|9500 |
Max. koppel | 10|8500 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13.5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | ALS stalen trellis frame |
Vering voor | upside-down vork, diameter 35 mm |
Vering achter | Swingarm met laterale schokdemper met regelbare veervoorspanning en demping |
Remmen voor | enkele-zwevende schijven 220 mm met cbs |
Remmen achter | Enkele schijf ø 260, remklauw met enkele zuiger, ABS |
Voorband | 110/80- R19 |
Achterband | 130/70 - R17 |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | |
Breedte | 877 |
Hoogte | 1120 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matt white, Medium grey en Forest Green |
Beschrijving | De eigentijdse motorfiets!
Pure stijl en plezier, geconcentreerd in een makkelijke en toegankelijke motorfiets. Dit is het concept achter de nieuwe Leoncino 125, een motorfiets die is gemaakt om te voldoen aan de behoeften van de nieuwste generaties motorrijders. Een antwoord op hun verlangen naar vrijheid en onafhankelijkheid. De Leoncino 125 is zeer geschikt voor degenen die nieuw zijn in de motorwereld. Zijn wendbaarheid en gebruiksvriendelijk zorgen voor maximaal rijgemak. |
Welkom bij Kromkamp Motoren.
Kromkamp Motoren in Oosterwolde (Friesland)
Het adres voor de aanschaf van een gebruikte motor!
Kromkampmotoren heeft de mooiste occasions.
Een goede kwaliteit voor een scherpe prijs.
Alleen topoccasions!
 | Oosterwolde, Friesland |
 | 06-12091005 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept.
Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs.
De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952.
De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen.
Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken