Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 500 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
GRIJS
Vermogen:
35 kW
Teller:
3.020 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 24 maanden
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10394

Ontmoet de verbluffende Benelli Leoncino 500, een tijdloze combinatie van klassieke esthetiek en moderne technologieën. Gebouwd voor avonturiers en stadsrijders, omarmt deze nieuwe Leoncino zijn erfgoed met een krachtige 500cc-motor die prestaties levert zonder compromissen. Met zijn gestroomlijnde ontwerp, robuuste frame en geavanceerde ophanging zorgt de Leoncino voor een moeiteloze rijervaring op diverse terreinen. Of je nu door de stad cruist of de open weg verkent, deze motorfiets biedt betrouwbaarheid en comfort, ondersteund door geavanceerde veiligheidsfuncties. Ervaar het plezier van motorrijden in zijn puurste vorm met de Benelli Leoncino 500 - een tijdloos icoon voor de moderne rijder.
De lekkere Leoncino 500 in het Silver nu voor een speciale aanbiedings prijs!
geschikt voor A2
24 maanden garantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Moto Puro
Gulberg 45-A
Nuenen
Plan de route
040-2839653
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion