 |
Motor | Vloeistofgekoelde paralleltwin, viertakt, vier kleppen per cilinder, dubbele bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 88|62 |
Cilinder inhoud | 754 |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie met gasklephuis van 37 mm ø |
Ontsteking | Delphi MT05 |
Vermogen | 76|56|8500 |
Max. koppel | 67|6500 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | ALS stalen trellis frame |
Vering voor | upside-down vork, diameter 50 mm |
Vering achter | Swingarm met laterale schokdemper met regelbare veervoorspanning en demping |
Remmen voor | Twee semi-zwevende schijven ø320 met radiale 4-zuiger remklauw en ABS |
Remmen achter | Enkele schijf ø 260, remklauw met enkele zuiger, ABS |
Voorband | 110/80- R19 |
Achterband | 160/60 - R17 |
Wielbasis | 1480 |
Lengte | |
Breedte | 877 |
Hoogte | 1120 |
Zithoogte | 834 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Leoncino 800 Trail
Benelli presenteert de nieuwe Leoncino 800 Trail, Euro 5 goedgekeurd en met een reeks van technische en esthetische veranderingen die zijn positie op alle terreinen versterken. Deze moderne klassieker is sportief en dynamisch en deelt verschillende stijlkenmerken met zijn zus, de Leoncino 800.
Het kloppend hart van de Leoncino 800 Trail is de 754cc met een vermogen van 76,2 pk. Het is een vloeistof gekoelde, viertakt tweecilindermotor, betrouwbaar, reactief en Euro5 goedgekeurd. Dit zorgt voor puur off-road plezier. |