Nieuwsbrief:

BENELLI  TORNADO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Div
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met trots presenteert Benelli de gloednieuwe Tornado 550: een sportmotor die design, prestaties en dagelijks gebruik naadloos weet te combineren. Effectief op het circuit, comfortabel op de weg!

Verkrijgbaar in de kleuren: Midnight Black en Gres White
Incl. complete aflevering en 3 jaar fabrieksgarantie.
Opties en Accessoires:
-twee rijmodi (Normal en Sport)
-uitschakelbare tractiecontrole
-5” TFT-kleurendisplay biedt smartphone-connectiviteit via Wi-Fi en Bluetooth
-ondersteuning voor navigatie via de Carbit App
-USB-A en USB-C aansluitingen
-TPMS-systeem: bandenspanning én -temperatuur in realtime
-35 kW-versie beschikbaar
-achterlichten zijn stijlvol geïntegreerd in de richtingaanwijzers
-volledig instelbare Ø41 mm Marzocchi upside-down voorvork
-monoshock – instelbaar in veervoorspanning en uitgaande demping
-Brembo remklauwen, voorzijde Ø320 mm zwevende schijven en radiale klauwen.
Achter Ø260 mm schijf en dubbele zuigerklauw
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leusinks Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion