Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 702 X - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Div. kleuren
Vermogen:
56 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
benelli - trk-702-x
benelli - trk-702-x
benelli - trk-702-x
benelli - trk-702-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Benelli TRK 702 X – Voor elk avontuur, op en naast de weg

De Benelli TRK 702 X is dé avontuurlijke allroad-motor die moeiteloos elk terrein aankan. Of je nu lange snelwegritten maakt of off-road paden verkent, deze veelzijdige en wendbare motor biedt topprestaties zonder de controle te verliezen.

TRK 702 X is extra luxe voor 2025

Het 2025-model is extra rijk uitgerust en standaard voorzien van:

  • Handvatverwarming – warme handen in koude omstandigheden
  • Zadelverwarming – meer comfort voor lange ritten
  • Hoog windscherm – optimale bescherming tegen rijwind
  • Valbeugelset – extra bescherming voor motor en rijder

Ontworpen en ontwikkeld in Pesaro door Benelli’s R&D- en designteam, combineert de TRK 702 X een opvallend en herkenbaar ontwerp met een krachtige 698 cc tweecilinder motor. Met 70 pk (51,5 kW) en 70 Nm levert deze motor soepel vermogen. Ook beschikbaar in een 35 kW A2-versie, ideaal voor motorrijders met een A2-rijbewijs.

De TRK 702 X is gebouwd voor lange afstanden en ruig terrein. De geavanceerde vering – inclusief een 50 mm upside-down voorvork en een aluminium swingarm met volledig instelbare monoshock – biedt ultieme stabiliteit en comfort. De 19” en 17” spaakwielen met Pirelli Scorpion Rally STR-banden zorgen voor maximale grip, zowel op asfalt als in off-road omstandigheden. De 20-liter brandstoftank garandeert een groot rijbereik, terwijl de full-LED verlichting en het 5” TFT-kleurendisplay  met Bluetooth-connectiviteit toont oproepen en notificaties met het innovatieve telefoon-spiegeling systeem dat jouw dashboard verandert in een navigatiescherm. 

De Benelli TRK 702 X is beschikbaar in de kleuren Anthracite Grey, Moon Grey, Forest Green en in  Dune Sea. 



.
 
  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.

    We hebben van diverse modellen - ook in de showroom - demo's voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Langenberg Motors
Printer 11
Coevorden
Plan de route
0524-524977
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion