Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
ABS , RDC
Handvatverwarming en zadelverwarming
Verstelbare ruit
3 maanden motorblokgarantie
Afleverbeurt 250.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt, 4 kleppen per cilinder, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sumpsmering |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 647 cc |
Comp. verhouding | 11,6:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / elektronisch motormanagement BMS-E2 |
Ontsteking | |
Vermogen | 60 pk / 44 kW bij 7,750 tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 6,000 tpm |
Koppeling | centrifugaal |
Versnellingsbak | CVT-automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15,5 liter |
Topsnelheid | 180 km/u |
ABS | |
Frame | stalen buisconstructie met aluminium-spuitgietwerk-deel |
Vering voor | upside-down vork, diameter 40 mm |
Vering achter | enkelzijdige swingarm |
Remmen voor | dubbele remschijven, diameter 270 mm, zwevende 2-zuiger remklauwen |
Remmen achter | enkele remschijf, diameter 270 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 15 |
Achterband | 160/60 ZR 15 |
Wielbasis | 1.591 mm |
Lengte | 2,235 mm |
Breedte | 916 mm |
Hoogte | 1,411 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | n.n.b kg |
Leverbare kleuren | Frozen Bronze Metallic, Blaclstorm Metallic, Lightwhite Uni |
Beschrijving | Soeverein door het stadsgewoel.



De stad veroveren - of juist ontvluchten. De keuze is aan u. En met de nieuwe BMW C 650 GT zijn uw plannen uiterst comfortabel te realiseren.



Met de kracht van de harmonieus afgestemde motor van 44 kW (60 pk) zijn langere afstanden heel comfortabel te overbruggen. Maar ook in de stad zult u de uitstekende handling en het hoge comfort van de BMW C 650 GT weten te waarderen. De grootste bagageruimte in zijn klasse en de beste bescherming tegen weer en wind zullen u zeker goed bevallen.



De C 650 GT is de meest exclusieve en innovatieve maxi-scooter van BMW Motorrad. Naast ABS is nu ook een volwaardig ASC standaard. Automatic Stability Control kan de veiligheid van de rijder verhogen - in het bijzonder op slecht of glad wegdek - met actieve ingrepen in het motormanagement. Bovendien wordt het dagrijlicht nu automatisch aangepast aan het licht van de omgeving.



Een ongekend innovatieve optie is Side View Assist. Dit rijdersassistentiesysteem waarschuwt in het stadsgewoel tot zo'n 80 km per uur voor voertuigen in de dode hoek van de spiegel.

 |
Welkom bij Bos Motoren te Culemborg.
Ons bedrijf is al 25 jaar actief in de motorfietsbranche. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van motorfietsen,scooters en quads. Tevens kunt u bij ons terecht voor onderhoud en reparatie.
Naast de verkoop van motorfietsen en scooters vindt u bij ons ook motorkleding, onderdelen en accessoires. Onze voorraad motorfietsen en scooters bedraagt ca 150 stuks en wisselen voortdurend. Ook hebben we een speciale afdeling voor de BMW motorfietsen.
De merken die wij voeren zijn : Motoren : Aprilia, BMW, Honda, Yamaha, Suzuki, Triumph, Kawasaki en Harley-Davidson Scooters : Piaggio, Vespa, Kymco, Sym, Derbi en Fosti
 | Culemborg, Gelderland |
 | 0345-517613 |
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van KTM