Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW F 800 GS SPORT (BTW voertuig), voorzien van:
ABS
gekleurd laag windscherm
Rijmodi Pro (Rain-Road-Dynamic-Enduro)
Verlaagde buddyseat
Smartphone integratie
Endurobanden
Pas 230 km gelopen
Komt rechtstreeks van de BMW dealer
Voor ondernemers, BTW is verrekenbaar
- Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
Voor voorwaarden lees onze website.
Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten. - Wij leveren onze motoren met gratis 1 maand verzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 2-cilinder lijnmotor, vier kleppen per cilinder, twee bovenliggende nokkenassen, droge-sumpsmering |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 853 cc |
Comp. verhouding | 12.7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 95 pk / 70 kW bij 8.250 tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 6.250 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling (anti-hop), mechanisch bediend |
Versnellingsbak | Constante mesh 6-snelheden versnellingsbak geïntegreerd in motorblok |
Verhouding | |
Overbrenging | Eindeloze O-ringketting met schokdemping in achterwielnaaf |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | +200 km/u |
ABS | ja |
Frame | Brug-type frame, stalen schaalconstructie |
Vering voor | Upside-down telescoopvork, Ø 43 mm |
Vering achter | Gegoten aluminium dubbelzijdige swingarm, centraal geplaatst WAD-veerbeen, veervoorspanning hydraulisch afstelbaar, uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | Dubbele remschijf, zwevende remschijven, Ø 305 mm, zwevende remklauwen met dubbele zuigers |
Remmen achter | Vaste enkele remschijf, Ø 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 90/90 21 |
Achterband | 150/70 R17 |
Wielbasis | 1.593 mm |
Lengte | 2.305 mm |
Breedte | 922 mm |
Hoogte | 1.356 mm |
Zithoogte | 860 mm |
Drooggewicht | 229 Rijklaar kg |
Leverbare kleuren | Rallye, Racingred Uni, Exclusive Pollux Metallic Matt |
Beschrijving | Jij leeft voor de uitdaging. Waar anderen omkeren, rijd jij door. Grenzen verleggen. Obstakels worden mogelijkheden. Het avontuur stroomt door je bloed. Bovenop de F 850 GS ben je eenvoudig de offroad weg de baas dankzij het 21-inch voorwiel. En je humeur en nieuwsgierigheid blijven in topconditie - ongeacht hoe ver je met de F 850 GS wil gaan. En ongeacht of je nu door de modder rijdt: met de fabrieksoptie Connectivity heb je altijd toegang tot de navigatie, telefoon, media en voertuig-relevante gegevens. Duidelijk en beknopt op een 6.5 inch TFT-display – zonder afleiding. Geeft jou meer tijd voor wat belangrijk is. En zo kun je ontdekken wat er achter de horizon ligt.

 |
WELKOM BIJ ROEFS MOTOR TRADING.
Inmiddels al 20 jaar een bekend begrip binnen de motorbranche.
NU OOK HÉT ADRES VOOR ONDERHOUD EN REPARATIE VAN UW MOTORFIETS.
 |
Roefs Motor Trading |
|
Groesweg 33
Maasbree
Plan de route
|
 |
077-3511541
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van QJMOTOR