Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS ADVENTURE - 2020

€ 11.950,- € 12.500,-
Garantie: Ja
25186 Km
Grijs metallic
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie bij jou in de buurt!
GS Motoren geeft 12 maanden Premium Garantie op deze GS. Dit wordt uitgevoerd door een samen te selecteren BMW dealer of specialist in jouw regio.Je hoeft dus alleen naar GS Motoren voor de proefrit/aflevering. Jouw vertrouwde BMW dealer of specialist handelt de eventuele garantie voor ons af. Meer info: www.gsmotoren.nl/garantie 

Zeer complete en nette F850 GSA in Exclusive uitvoering

Zowel 35 KW/48 PK (A2 rijbewijs) als ook 63 KW/85 PK (A rijbewijs)

Voorband 3.9 mm 80%
Achterband 6,4 mm (80%)
Incl. afleveringsbeurt
 
Opties en Accessoires:
ABS Pro O5AC, Alu topcase, Bandenspanningscontrole O530, Comfort pakket O230, Cruisecontroll O538, Dynamic ESA O191, Dynamic pakket O235, Goudkleurige ketting, Goudkleurige velgen, Handkappen O589, Handvat verwarming, Keyless Ride O193, Kofferrek voor topcase O681, LED dagrijlicht O202, LED Verstralers O562, Rijmodi Pro O224, Schakelassistent Pro O222, SOS Noodoproep O6AC, Spaakwielen O771, Sportuitlaat Remus, Style Exclusive, Teleservices O6AE, Touratech voetsteunen, Touring pakket O233, Traction Controll O182, Valbeugels O671, Verhoogd windscherm Puig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
GS Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion