Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
POLLUX METALLIC MATT (GROEN METALLIC)
Vermogen:
71 kW
Teller:
28.252 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: mrt. 2018 - jan. 2022
Koppel: 92 Nm
Afmetingen (LxBxH): 231 x 88 x 136 cm
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Aantal eigenaren: 1
Fabrikant: Simako-BDM Elst Industrieweg 28 6662PA ELST GLD, NL 0481373400 http://www.simako-bdm.nl verkoop.elst@simako-bdm.nl

Mooie volle F 850 GS staat in onze showroom Elst
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Boordcomputer, Comfort pakket, Connectivity, Cruise control, Dagrijverlichting, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Emergency Call, Handkappen, Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Koffer set 3 delig, LED-koplamp, LED-verstraler, LED achterlichten, Licht pakket, Middenstandaard, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Stijlvariant Exclusive, Topkoffer, Touring pakket, Verwarmbare handvatten, Windscherm, Witte LED-knipperlichten, Zijkofferset, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Elst
Industrieweg 28
Elst
Plan de route
0481-373400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion