Nieuwsbrief:

BMW  F 900 R - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
GROEN
Vermogen:
77 kW
Teller:
12.033 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 216 km/u
Afmetingen (LxB): 214 x 82 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Van Harten Automotive Motoren BMW Premium:
- Fabrieksgarantie
- Technische controle
- Professionele detailbehandeling
- RDW leges

Overige informatie
Motor: 4-takt

Elke auto of motor bij Van Harten Automotive is technisch gecontroleerd en staat inclusief garantie voor u klaar! Financiering en inruil mogelijk! 

Scoor nu deze motor met het aantal CC’s als korting!
Actie geldig van 21-09-2025 t/m 31-10-2025. De korting is al verrekend in de vraagprijs!

Nu van € 14.750 nu voor € 13.850,00. Uw voordeel €900,00

Super dikke special van GP products! One of a kind special met o.a. Remus sportuitlaat, buddyseat cover, Bar end spiegels en in een fantastische kleur! 

0134 Adaptieve koplampen
0182 DTC
018A M Endurance ketting
018B Motorsleepmomentregeling
0191 Dynamic ESA
0193 Keyless Ride
0202 Dagrijlicht
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0236 Actief-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0386 Handleiding nederlands
0452 Style Exclusive
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
05AC ABS Pro
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenstandaard
0681 Kofferhouder links/rechts
06AB Connectiviteit
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
07A6 3 Year Warranty
08CA EU-uitvoering

Bij Van Harten Automotive staat u als klant op de eerste plaats! Wij houden altijd onze 3 kernwoorden in gedachten: Openheid, Eerlijkheid en Betrouwbaarheid! Wij bieden u de mogelijkheid om een proefrit op locatie te maken, of digitaal een auto of motor te bezichtigen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons gerust of kijk eens op onze site bij diensten. Kijk voor de volledige fotoreportage op www.vanhartenautomotive.nl. Graag tot ziens!  
Opties en Accessoires:
Active pakket, Bar end spiegels, Buddyseat cover, Dynamic-pakket, handvatverwarming, keyless start, Koplamp Pro, Remus uitlaat, Special, Touring Pakket, adaptief demping systeem, alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth telefoonvoorbereiding, connected services, cruise control, Elektronisch Stabiliteits Programma, Instructieboekjes aanwezig, koplampen adaptief, LED dagrijverlichting, LED koplampen, metaalkleur, middenstandaard, Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
van Harten Automotive
Molenstraat 32
Renswoude
Plan de route
0318-827042
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion