Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hierbij bieden wij een hele nette BMW F 900R aan. Motor is van bouwjaar 2021 en heeft slechts 56704 kilometer gereden. Motor wordt geleverd met een beurt en garantie. Voor meer info kunt u ons bellen op 06-43 142 530 of kom de motor bekijken in Nijkerk op Riddererf 6B.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt lijnmotor, 4 kleppen per per cilinder, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sump smering. |
Boring x slag | 86|77 |
Cilinder inhoud | 895 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 105|77|8500 |
Max. koppel | 92|6500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 770/865 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het puristische en krachtige ontwerp van de F 900 R vraagt gewoon om uitdagingen. Deze Dynamic Roadster geeft je de mogelijkheid om de adrenaline snel te laten stromen. De F 900 R reageert met precisie en nauwkeurigheid. Dit betekent dat je het vermogen intuïtief kunt gebruiken, alsof je je gedachten rechtstreeks vertaalt in rijplezier. De F 900 R ondersteunt je volledig met zijn verlichtingstechnologie, connectiviteit en veiligheid – veel meer dan de rest.
Stap op en ga op weg: #NeverStopChallenging. |
 | Nijkerk, Gelderland |
 | 0643142530 |
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts enkele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken