Nieuwsbrief:

BMW  HP 4 RACE - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
LIGHTWHITE UNI/
Vermogen:
158 kW
Teller:
5.319 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - hp-4-race
bmw - hp-4-race
bmw - hp-4-race
bmw - hp-4-race
bmw - hp-4-race
bmw - hp-4-race
bmw - hp-4-race
bmw - hp-4-race
bmw - hp-4-race
bmw - hp-4-race
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017
Garantie: Geen Bovag garantie
EU verantwoordelijke: BMW Nederland BV Einsteinlaan 5 2289 CC Rijswijk ZH 070-4133222

Stap in de wereld van pure snelheid met deze exclusieve BMW HP4 Race. Deze unieke circuitmotor uit 2017, beschikbaar bij Motor Venray, heeft slechts 4503 kilometer op de teller. Met zijn zeldzame specificaties is dit een kans voor de echte liefhebber.

De BMW HP4 Race is nummer 72 van slechts 750 handgebouwde exemplaren. Hij is uitgerust met een ultralicht carbon frame en carbon wielen, ontworpen voor optimale prestaties en wendbaarheid op het circuit.

Als BTW-motor is hij extra interessant voor zakelijke kopers. Dit is geen gewone motor, maar een meesterwerk van precisie en technologie, gemaakt voor topprestaties op het hoogste niveau.

Ben jij klaar voor een ongeëvenaarde rijervaring? Bezoek Motor Venray en ontdek deze unieke BMW HP4 Race in al zijn glorie!

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Venray
De Hulst 1
Venray
Plan de route
0478-588588
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion