Nieuwsbrief:

BMW  K 1 - 1989

Garantie: Nee
41280 Km
Rood Geel
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Wij zijn momenteel op vakantie en daardoor tijdelijk alleen via E-mail (info@debruynmotoren.nl) of Whatsapp (0623329263) bereikbaar. Vanaf donderdag 14 augustus 2025 staan wij weer voor u klaar en kunnen er opnieuw bezichtigingen en proefritten worden ingepland. 

 


 

Te koop: BMW K1 1989 – Iconische sporttoermotor



 

Ben jij een liefhebber van klassieke motoren met een tijdloos design? Deze BMW K1 uit 1989 is een waar verzamelobject én een genot om te rijden. Een van de meest opvallende en vooruitstrevende motorfietsen uit de jaren ‘80, en nog steeds een blikvanger op de weg!



 

Kenmerken van deze BMW K1



    •    Bouwjaar: 1989



    •    Kilometerstand: 41.280 km



    •    Motorblok: 987cc viercilinder, 100 pk – soepele prestaties en betrouwbaarheid



    •    Design: Aerodynamische kuip in het iconische BMW K1-kleurenschema



 

Unieke eigenschappen



    •    Vooruitstrevend ontwerp: De BMW K1 was in 1989 zijn tijd ver vooruit, met een focus op aerodynamica en snelheid.



    •    Cardan aandrijving: Onderhoudsarm en soepel, zoals je van BMW gewend bent.



    •    Comfortabele zitpositie: Perfect voor langere ritten of een ontspannen tourtocht.



    •    Uniek collectors item: Deze K1 wordt steeds zeldzamer en stijgt in waarde onder motorliefhebbers.



 

Staat en onderhoud



 

Deze K1 is in originele staat op de uitlaat na en heeft altijd de juiste zorg en aandacht gekregen. Regelmatig professioneel onderhouden, met recent vernieuwde banden/remmen/olie. De motor is klaar om de weg op te gaan, of een pronkstuk in jouw collectie te worden.



 

Prijs: € 6.950,-



Locatie: De Bruyn Motoren, Molenstraat 2, 3421CL Oudewater


 


Ben jij klaar om een stukje motorhistorie in huis te halen? Neem contact op voor meer informatie of een bezichtiging. Laat deze kans niet voorbijgaan!


 


Origineel Nederlandse motorfiets met de originele boekjes er bij. Recent nog een beurt gehad (Februari 2024) waarbij veel onderdelen vernieuwd zijn. Zie de werkplaatsfactuur op de laatste foto.



Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor direct op uw naam zetten en uw inruilmotor vrijwaren.


 


U betaalt geen kosten rijklaar maken.

 



Wilt u meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 06-23329263 of info@debruynmotoren.nl

 



Wij zien u na het maken van een afspraak graag voor een bezichtiging, de koffie staat niet klaar maar wordt vers voor u gezet.

 



INRUIL - FINANCIERING - GARANTIE - THUIS BEZORGEN - INKOOP


 

  • Inruil van uw motor, auto, boot, waterscooter of camper is mogelijk

 

  • Financiering mogelijk via numotorrijden.nl

 

  • Garantie mogelijk in overleg

 

  • Thuis bezorgen in gesloten bus mogelijk in overleg

 

  • Wij kopen ook motoren in, gebruik hiervoor het verkoopformulier op de site of gebruik e-mail/whatsapp

 

LET OP: Wij zijn 7 dagen (ook ’s-avonds) per week geopend op AFSPRAAK. Neem dus voor bezoek ALTIJD telefonisch contact op om er zeker van te zijn dat de motor nog beschikbaar en/of aanwezig is alvorens onze kant op te komen.



 

Type fouten, prijs- en specificatiewijzigingen voor behouden.



 

Met vriendelijke groet,



 

De Bruyn Motoren



Molenstraat 2



3421CL Oudewater (Ligt vlakbij Gouda/Woerden/Utrecht)



TEL: 0623329263 (Ook voor Whatsapp)



info@debruynmotoren.nl



www.debruynmotoren.nl


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion