Nieuwsbrief:

BMW  K 100 RS - 1985

Garantie: Ja
285 Km
ZWART GRIJS
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Stof
Motor: 4-takt

Deze dikke custom is gemaakt op basis van een K100RS. Hij is compleet gestript en alles maar dan ook alles is professioneel aangepakt, en het motor blok is ook geheel gereviseerd.  Hier wat specs van de aanpassingen:


- Full GSXR triple tree conversion from cognimoto
- GSXR front overhauled
- Freshly coated rims and frame
- K1200rs wheel 5”
- Custom daytona speedo
- Engine fully painted in cerakote
- Twisted Brothers rear fairing and seat
- Motogadget m.lock keyless ignition
- LED headlight
- LED turn signals in the end of the handlebar
- Highsider Proton LED Brake/turn/day light in one
- BSK speedworks Ignition Coil, Leads and Bracket
- Custom Exhaust
- Dixerparts rearset
- Custom tanklogo
- Open air Filter Intake with custom airbox
- Custom radiator guard from Luijten customs
- License plate holder from Luijten Customs
- New Battery from NOCO relocation
- Custom YSS rear shock
- Steel brake lines
- Right side stand
- Bremco RCS19 brake and clutch
- Really nice custom paintjob
- Fully custom rewire with buttons from @hedgehoggarage

Maintenance Items
- Full Clutch
- Clutch Oring
- Rear main Seal
- New brake pads
- Front and back brake calipers overhauled
- New oil’s and filter
- Alternator “monkey nuts”
- Spark Plugs
- Spark Plug Wires
- All drain plugs magnetic
- New Tires
- New oil level sight glass and pressure switch
- New rear brake disk ventilated
- New wheelbearing (front)
- New silent blocks (frame)
- Intake synchronized
- Coolant Temp Sensor
- New coolant hoses
- Fully overhauled waterpump
- Galvanized bolt sets from kparts

Dus echt nergens mag op bespaart! 

Zoek opdrachten: BMW BMW K100 K1100 K80 K75 K 100 K 80 K 75 K 1100 -CAFERACER CUSTON BIKE BIKES MOTOR

Wij werken door de weeks voornamelijk op afspraak ( daarom is een belletje van te voren even makkelijker ) op zaterdag zijn wij openen van 10 - 16 uur.

Welkom bij Versteeg Motoren, specialist in het supersport en naked bike segment. Al onze motoren verkeren in topstaat! Inruil van een motor, auto is mogelijk.



Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen. 

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!

*informeer naar de voorwaarden



Bekijk de uitgebreide foto rapportage en het overige aanbod motoren en diensten op: www.versteegmotoren.nl
Like en volg ons op Facebook : https://www.facebook.com/versteegmotoren.nl

Wij werken uitsluitend op afspraak van ma t/m vr en elke zaterdag geopend van 10-16 uur, daardoor bent u niet gebonden aan openingstijden.
Graag tot snel, de koffie staat voor u klaar!

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Versteeg Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion