Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 R - 2007

Bouwjaar:
2007
Kleur:
Zilver
Vermogen:
120 kW
Teller:
61 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 6 maanden
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW K 1200 R
Bouwjaar: 2007
Km-stand: 31.872
Kleur: Zilver
Kenteken : 61-MF-KL

Nieuw binnen : BMW K 1200 R uit 2007 met slechts 31.872 km. Net voorzien van een grote onderhoudsbeurt a 884,- inclusief 2 delige kofferset en Akrapovic demper. 

Speciale uitvoeringen af fabriek:

0173 Sportwiel
0416 ESA
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0539 Boordcomputer
0560 Windscherm Sport
0588 Richtingaanwijzer wit
0630 I-ABS generatie 2
 

  • Geadverteerde prijzen zijn inclusief benodigd onderhoud volgens schema van de fabrikant. U heeft dus geen bijkomende kosten!

    Motorhuis Zwolle is hét kloppend Ducati en BMW hart van Zwolle en wijde omstreken. In de werkplaats zijn alle nodige kennis, apparatuur en expertise in huis om uw motor in topconditie te houden. In de showroom vindt u een ruime selectie van de diverse modellen en wat we niet hebben staan zoeken we voor u op.

    Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. Neem een kijkje op onze website, niet alle motoren staan op Marktplaats.

    Motorhuis Zwolle onderscheidt zich door service, kwaliteit, betaalbaarheid en oog voor detail. Uw wensen staan centraal en we streven naar 100% tevredenheid. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.

    (Gedeeltelijke) financiering en/ of verzekering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

    Motorhuis Zwolle
    George Stephensonstraat 5
    8013 NL Zwolle
    038-460 8792
    Whatsapp 06-251 251 48

    Openingstijden:
    Maandag:    Gesloten
    Dinsdag       8.30 - 17.30
    Woensdag   8.30 - 17.30
    Donderdag  8.30 - 17.30
    Vrijdag         8.30 - 17.30
    Zaterdag      8.30 - 16.00
    Zondag        Gesloten
     
  • Proefrit maken?
    Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.

    Voor alle aanbiedingen geldt: prijswijzigingen voorbehouden en zo lang de voorraad strekt. Er is pas sprake van verkoop als de (aan-)betaling is gedaan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Zwolle
George Stephensonstraat 5
Zwolle
Plan de route
0384608792
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion