Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2011

Bouwjaar:
2011
Kleur:
Lightgrey metallic
Vermogen:
118 kW
Teller:
75.071 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette K 1600 GTmet mooie kilometerstand. Uitgerust met ABS, ESA, DTC, RDC, cruise control, Xenon koplamp. navigatiesysteem, verwarmbaar zadel, middenbok, audio systeem, boordcomputer, centrale vergrendeling, alarmsysteem klasse MII, valbeugel en een topkoffer. 
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, 49 liter topkoffer, Alarmsysteem áf fabriek [ klasse MII ], Alarmverlichting, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Bandenspanningscontrole (RDC), Boordcomputer, Cardan, Cruise control, Dyn. Traction Control, Electr. verstelbaar windscherm, ESA, Handvat verwarming, In hoogte verstelbaar zadel, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Middenbok, Navigatie, Nederlands geleverde motorfiets, Originele uitlaat, Rijmodi Pro, Topkoffer in kleur, Valbeugel, Versnellingsindicator, Verstelbare rem- en koppelingshendel, Xenon verlichting, Zadelverwarming, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Stella Motoren
Hommel 9
Apeldoorn
Plan de route
055-3032254
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion