Nieuwsbrief:

BMW  K 75 S - 1994

Garantie: Nee
87947 Km
Rood
bmw - k-75-s
bmw - k-75-s
bmw - k-75-s
bmw - k-75-s
bmw - k-75-s
bmw - k-75-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: BMW K 75 S (1994) – €1275

Zo meenemen prijs! Voor de liefhebber.



Bouwjaar: 1994


Kilometerstand: 87.947 km


Prijs: €1275


740cc driecilinder motor – loopt goed


Cardanaandrijving – onderhoudsarm en duurzaam


Sportieve S-uitvoering met gestroomlijnde kuip


Moet even worden opgepoetst, maar een solide basis



Op zoek naar een betaalbare klassieker? Stuur een bericht!
  • -----

    Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.

    Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

    Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
     

    Onze gegevens:
    SWIFT MOTOREN B.V.
    Zeno van Citiumstraat 4
    1349 GK Almere
    šŸ“§ info@swiftmotoren.nl
    šŸ“ž 036-5255590

    Openingstijden:

    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
    Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur

    Bel of mail vrijblijvend!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Swift Motoren B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriėle riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion