Nieuwsbrief:

BMW  R 100 GS - 1993

Bouwjaar:
1993
Kleur:
Blauw
Vermogen:
44 kW
Teller:
0 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze motor is met bloed, zweet, tranen, liefde, gevoel en enthousiasme in elkaar gebouwd.
Het is een schitterende motor, vandaar zonde om hem in de showroom te laten staan. 

Deze motor is helemaal opgebouwd met originele BMW onderdelen, uniek in zijn soort. De enigste ter wereld.

Deze motor is ook beschreven in diverse motorbladen.
1. Motorrad magazin nr. 70 (Duits motorblad)
2. Motoplus nr. 14. 

Voor meer foto's zie onze website.
http://www.mamola.nl/occasion/bmw-r-1070-s/

 
  • Interesse in een motor?? Kom langs in onze showroom of neem gerust contact met ons op per telefoon of e-mail: tel. 0573-402022 of info@mamola.nl

    Wij leveren al onze motoren af met 10 dagen gratis verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden!.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mamola Motoren
Molenveld 2
Laren
Plan de route
0573-402022
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion