Nieuwsbrief:

BMW  R 100 - 1986

Bouwjaar:
1986
Kleur:
Aluminium
Vermogen:
51 kW
Teller:
11 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Classic Racer met Nederlands kenteken. 1000cc Handgemaakt aluminium kontje aluminium tank, lerenzadel en tankband, Radiale remtangen en radiale rempomp, Wilbers schokbreker, en nog veel en veel meer te veel om op te noemen. Achterrem omgebouwd naar schijfrem,  Achterbrug uitgebouwd om montage van een breed achterwiel mogelijk te maken. Motorblok, versnellingsbak en cardan gereviseerd.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Knalpot
Haltestraat 55
Rilland
Plan de route
0113-552298
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion