Nieuwsbrief:

BMW  R 100 RT CLASSIC - 1995

95626 Km
Grafiet-Arktisgrijs
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze R 100 RT Classic is een prachtig eerbetoon aan de heerlijk smeuge 980 cm³ boxermotor. BMW zou in 1995 afscheid gaan nemen van deze motor omdat de K100 reeks toen kwam opdagen. Gelukkig zijn ze op hun stappen teruggekomen en leeft het boxerhart nog steeds in hun gamma. De R 100 RT Classic is dus slechts 1 jaar gemaakt wat hem een mooie klassieker in ieders verzameling maakt. 

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Hiernaast geniet u ook van 3 maanden complete garantie. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, kuipdelen, andere, Originele uitlaat, Special Paint, Uitlaat verchroomd, Valbeugel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion