Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Meeneem prijs zonder garantie of afleverings beurt
ABS uitgeschakeld
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder 4-takt boxermotor |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1.170 cc |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | SOHC, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 100 pk / 74.6 kW bij 7.000 tpm |
Max. koppel | 115 Nm bij 5.500 tpm |
Koppeling | Single-plate dry clutch, dia 180 mm |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.277 |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | > 200 km/u |
ABS | nee |
Frame | 3-delig, voor- en achterframe en meedragende motor |
Vering voor | BMW duolever, veerweg 190 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 200 mm |
Remmen voor | Dubbele schijfrem (Ø 305 mm) zwevend gemonteerd, vaste EVO 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | Schijfrem (Ø 276 mm) met zwevende 2-zuiger remklauwen |
Voorband | 110/80 - R 19 |
Achterband | 150/70 - R 17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2.210 mm |
Breedte | 915 mm |
Hoogte | 1.430 mm |
Zithoogte | 840 mm |
Drooggewicht | 199 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Wijzigingen tov de R 1150 GS zijn oa het nieuwe BMS-K Motormanagement, het Single-Wire-System en het compacte dashboard. Leverbare kleuren oceaan blau, fel rood en geel. Zwarte of grijze buddy seat. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 |
Motor Centrum Eibergen |
|
Nijverheidsstraat 12
Eibergen
Plan de route
|
 |
0545-477404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitÂstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (onÂgunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de moÂtorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wieÂlen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeÂterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken