Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT - 2015

Garantie: Ja
28210 Km
SAN MARINO BLAU
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij zijn i.v.m. vakantie gesloten van zaterdag 26 juli
16.00u tot dinsdag 12 augustus 8.30u.
Opties en Accessoires:
2 koffers, ABS, Alarmlichten, Audiosysteem, Automatic Stability Control, Bandenspanningscontrole, Bluetooth interface, Centrale vergrendeling, Comfort-pakket, Cruise control, Dagrijlicht, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA, Dynamiek-pakket, Elektrische ruit, Extra lampenset, Handvatverwarming, Hill start control, In hoogte verstelbaar zadel, Keyless ride, Middenbok, Navigatie voorbereiding, Onderhouds-historie, Rijmodi pro, Schakelassistent pro, Topkofferrek, Touring-pakket, Valbeugels, Van 1e eigenaar!, Zadelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jensen Motorrijwielen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion