Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
RACING BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
Vermogen:
107 kW
Teller:
9.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Modelcode: KA1
Typenummer: 0M21

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 100 x 138 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 1
Opties en Accessoires:
Adaptieve rijhoogte hulp (020D), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Comfort buddyseat (077C), Connected services, Cruise control, Dynamic pakket (0235), Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (020B), Elektronisch Stabiliteits Programma, Enduro-Paket Pro (024A), Handvatverwarming, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Kleur wit, Koplampen adaptief, Koplamp Pro (0219), Kruisspaakwielen II (077K), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Matrix led koplampen, Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Sports Brake (02NA), Stijlvariant GS Trophy GS (0457), Teleservices (06AE), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Harry Meijer B.V.
Sydneystraat 1
Lijnden
Plan de route
020-6592580
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sweptbacks" betekent: Uitlaatbochten die vanaf de cilinderkop direct schuin naar achteren terugbuigen (zijdelings langs de cilinders) om een met het oog op de prestaties zo kort mogelijke verbinding met de dempers te verkrijgen. Van to sweep back, naar achteren draaien. Sweptbacks komen niet zo gauw tegen de grond bij het plat door de bocht gaan. Op terreinmotorfietsen zorgt de sweptback-uitlaat ervoor dat de uitlaatdemper niet onder water komt te staan wanneer door een beek of rivier wordt gereden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion