Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T SCRAMBLER - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
POLLUX METALLIC/LIGHT WHITE
Vermogen:
80 kW
Teller:
657 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - 2025

Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 218 x 87 x 112 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 17-09-2027

Productveiligheid
Fabrikant: Simako-BDM Apeldoorn Stadhoudersmolenweg 99 7317BP APELDOORN, NL 0553668591 http://simako-bdm.nl info@simako-bdm.nl

Deze bijzondere R nineT in de kleurstelling Option 719 Pollux metallic/Light white staat in Elst.
Voozien van extra Classieke kleppendeksels, 719 spiegels, koplamprooster en rek voor een bagagetas

BTW motor.
Opties en Accessoires:
Option 719 spiegels, 12Volt aansluiting, Adaptieve bochtverlichting, Comfort pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic Traction Control (DTC), LED Achterlicht, Rijmodi Pro, Spaakwielen, Speciale kleurstelling, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Witte LED-knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Apeldoorn
Stadhoudermolenweg 99
Apeldoorn
Plan de route
055-3668591
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion