Nieuwsbrief:

CAGIVA  MITO 125 - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
Geel
Vermogen:
17 kW
Teller:
23.323 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie ja
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Geweldige 2-takt 125cc voor het lichte rijbewijs.

Geweldig 2-takt geluid.
Ruikt heerlijk! voor de liefhebber tenminste!

Ducati 916 replica, hier lijkt hij heel erg op.

120 kg rijklaar, heel licht dus.
8kw op kenteken.... dus zeer geschikt voor het A1 rijbewijs.
Maar echte pk's heeft deze motor echt wel meer.
Dit is nog een old-school 125cc 2-takt machine met een topsnelheid boven de 160 km/uur.
En daardoor lekker sportief, en zelfs leuk voor iemand met het vol vermogen rijbewijs! Voor mijzelf bijvoorbeeld, ik vind het echt geweldig rijden!

Let op!
* kapwerk is niet als nieuw, is ooit overgespoten, maar oogt niet slecht.
* een 2-takt vergt wat meer onderhoud dus als je een beetje kan sleutelen is dat mooi meegenomen.

Een prijs is voor dit soort motoren moeilijk te bepalen.
Het is echt een liefhebbers motor.
Zakken in prijs doet een 2-takt ook niet meer, het word echt zeldzaam.
Dus ik denk dat er weinig afschrijving zit op deze motor!



  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Lemar Motoren
Stationsweg 120-J
Oostrum (Venray)
Plan de route
0478-501669
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beƫindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion