Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 MT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs/ Zwart ( Tundra Grey )
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Motor Centrum Roosendaal biedt aan:


De Nieuwe 2025 CFMOTO 450MT.
Ook geschikt voor A2 rijbewijs!
5 jaar garantie
CFMOTO dealer 


Vanaf nú in de showroom in de kleurstelling Tundra Grey.
 

 

CFMOTO's bewezen en succesvolle 449cc paralleltwin-platform is getuned en verfijnd voor het plezier en de spanning van avontuurlijk rijden. De motor van de 450MT levert 32,5 kW bij 8500 tpm en 44 Nm bij 6250 tpm, terwijl dubbele balansassen de soepele gasrespons verbeteren en trillingen drastisch verminderen. Met een krukas van 270° maakt het kenmerkende geluid van de CFMOTO-motor de gebruikers enthousiast bij elke acceleratie, in elke omstandigheid. Dit maakt het rijden ook ongelooflijk gemakkelijk, als we ook rekening houden met een drooggewicht van 175 kg.

Het weggedrag op de weg en in het terrein wordt versterkt door de 200 mm veerweg van de KYB-vering, die verstelbaar is in de voorspanning en in 20 dempingsniveaus. De ergonomie is afgestemd op comfortabel cruisen op winderige wegen, maar garandeert ook volledige controle op de ruigste trails met een hooggebogen stuur en speciale voetsteunen.

  • Motor Centrum Roosendaal is dé motorzaak van West Brabant.
    Kawasaki service dealer
    CFMOTO DEALER WEST BRABANT & ZEELAND
    Onderhoud en service aan alle merken


    Bij ons kunt u terecht voor een uitgebreid aanbod van zowel nieuwe als gebruikte motoren. We zijn dealer van de merken CF Moto en Kawasaki (service) en verzorgen onderhoud aan alle merken in onze werkplaats.
    Tevens zijn wij gespecialiseerd in Harley-Davidson. Naast de verkoop verzorgen wij ook het onderhoud aan deze motoren.
    Onze werkplaats is uitgerust met de meest moderne diagnoseapparatuur, special tools en de monteurs hebben merkspecifieke opleidingen gevolgd.

     
    Ons aanbod van Harley-Davidson’s bestaat uit modellen uit alle lijnen.
    Sportsters: Iron, Low, Lowrider, Nightster XL1200N, 48, 72, XL1200 en XL883 etc.
    Dyna: Fat Bob FXDF, Street Bob FXDB, Wide Glide FXDWG, Low Rider FXDL etc.
    Softail: Fat Boy FLSTF, Breakout FXSB, Slim FLS, Heritage FLSTC etc.
    Touring: Street Glide FLHX, Electra FLHT, Ultra FLHTCHU
    V-Rod: Nightrod VRSC, Muscle VRSCF
    Trike: FLHXXX

    Uiteraard is inruil van uw huidige motor mogelijk.

    Gespreide betaling of zakelijk leasen? Check onze website.


    Diverse CFMOTO demo-motoren, voor proefritten.
    Ook voor motorverhuur en trailerverhuur kunt u bij ons terecht.
     
    Openingstijden:
    Dinsdag t/m vrijdag 9.00 tot 12:30 en van 13:00 tot 17:30
    Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.
     
    Tot ziens!
     
    Motor Centrum Roosendaal
    Gastelseweg 145
    4705 AB Roosendaal
    0165-559926
    info@mcr.nl
    www.mcr.nl

    Wij zijn aangesloten bij de BOVAG
    12 maanden garantie op de aankoop van gebruikte motoren, bij een aankoopbedrag van minimaal 35% van de oorspronkelijke cataloguswaarde en vanaf € 3.000,-
    zes maanden garantie op reparatie en onderhoud.
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Centrum Roosendaal
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion