Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SRS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor alle nieuwe motoren van CFMOTO. BENELLI, MOTOMORINI, ZERO en diverse occaissions, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!
  • Klaar voor het circuit

    De 450SR S zet elke centimeter van je lichaam in vuur en vlam met een adrenalinestoot, terwijl het aërodynamische ontwerp zijn kracht ontketent om die 
    extra seconde weg te snijden. Als je het gaspedaal tot het maximum intrapt, ga je op topsnelheid en manoeuvreer je moeiteloos door de straten en over 
    circuits, waarbij je elke bocht in een duikende houding verovert.

    Het ontwerp is voortdurend geïnspireerd door de professionele racerij en is aangepast om de aerodynamica te optimaliseren. De krachtige enkele swingarm 
    versterkt de racevaardigheid. De uitgeholde haaienvin voorvleugel laat de luchtstroom naadloos over de carrosserie glijden. De verborgen uitlaat sluit 
    naadloos aan op de achterkant en zorgt voor een visueel indrukwekkend statement.

    Gemaakt voor de tijdrit
     

    De toevoeging van tractiecontrole zorgt voor stabiel rijden op gladde wegen en diverse uitdagende omstandigheden. Voortbordurend op de sportinstelling van de 450SR beschikt de omgekeerde voorwielophanging nu over instelbare demping, voor een absolute rijervaring in elke situatie die je maar wilt.

    Brembo remklauwen zorgen altijd voor gecontroleerde remkracht en ABS voorkomt dat de wielen blokkeren en grip verliezen tijdens een noodstop.De achterrem is geüpgraded van een Φ220mm enkele schijf, enkele zuigerremklauw naar een Φ240mm enkele schijf, dubbele zuigerremklauw.

    De slipperkoppeling zorgt voor een lichter gevoel bij het schakelen en houdt de motorfiets stabiel bij scherp terugschakelen. Standaard automatische koplampen en ESS-noodremlichten zijn ook inbegrepen. Hetzelfde 5-inch TFT-scherm ondersteunt MotoPlay, inclusief schermprojectie.


Opties en Accessoires:
5 inch tft display, 6 versnellingen, 60 maand garantie, 449 cc 35 kw parralel twin, A2 motorfiets, Abs, Benzine capaciteit 14l, Beschikbaar in zircon black / tundra grey, Droog gewicht 155 kg, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Slipperkoppeling, Tractiecontrole, Verlaagde voetsteunen, Zadel hoogte 795 mm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion