Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X ADVENTURE - 2025

Nieuw
Aurora Blue
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De CFMOTO 700CL-X Adventure is een krachtige cross-over motorfiets die zich uitstekend leent voor avontuurlijke tochten. De Adventure-uitvoering onderscheidt zich door het verhoogde stuur, de spaakvelgen, de off-road banden, het hoge spatbord en de standaard bagagedrager. Met andere woorden, de 700CL-X Adventure is een uitstekende keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar avontuur en prestaties.

MOTOR
De 693cc paralleltwin levert indrukwekkende prestaties. Het is niet enkel het topvermogen van 75 pk maar vooral het heel bruikbare koppel van 68 Nm dat aangenaam verrast.

J.JUAN
De 300 mm remschijf vooraan wordt afgestopt door J.JUAN monobloc vierzuiger-remklauw.

WINDSCHERM
Het hoge windscherm is standaard gemonteerd en beschut je tegen regen en wind.

STUUR
De Adventure heeft een hoger en breder stuur dan de Heritage voor nog meer controle en wendbaarheid.

PIRELLI BANDEN
De Pirelli Scorpion Rally STR banden zorgen met hun semi-noppen profiel voor een typische scrambler-look maar bieden ook tonnen grip voor het betere stuurwerk. Vooraan zien we een 18-inch wiel met een bandbreedte van 110 mm terwijl achteraan een 170 mm band de 17-inch spaakvelg siert.

BAGAGE
De 700CL-X Adventure is standaard voorzien van bagagedragers aan beide zijden van de motor. Kies voor een setje stijlvolle koffers en je bent klaar om erop uit te trekken.

VERING
De high-spec KYB vering bestaat vooraan uit een volledig instelbare 41mm upside-down. Achteraan vinden we een schokbreker met een veerweg van 150mm waarvan je de preload en rebound kan verstellen. De KYB veerelementen zorgen in combinatie met het stijve chassis voor een indrukwekkende rijervaring, of het nu op asfalt dan wel op het onverhard is.

SLIPPERKOPPELING
Helpt het stuiteren van het achterwiel te verminderen bij terugschakelen.

FRAME
CFMOTO ontwierp een volledig nieuw chroom-molybdeen frame dat slechts 16,5 kg op de weegschaal legt. De aluminium swingarm voegt daar 6,7 kg aan toe.

De 700CL-X Adventure biedt een comfortabele zitpositie en een uitgebreid dashboard voor een gebruiksvriendelijke ervaring.

Dankzij het ride-by-wire gashendel kon de 700CL-X worden uitgerust met een one-touch cruise control en twee rijmodi (Eco en Sport). Dit zijn, samen met de adaptieve koplamp en de zelfdovende richtingaanwijzers, unieke features voor een motorfiets in dit segment.

Het Continental ABS-remsysteem, de volledige LED-verlichting én de USB-aansluiting onder het zadel vullen het plaatje aan.

Motortype: Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC 
Cilinderinhoud: 693 cc 
Max vermogen: 55 kW (75 pk) / 8500 tpm 
Max koppel: 68 N.m / 6500 tpm 
Boring x slag (mm): 83 x 64 
Compressieverhouding: 11.6:1 
Koeling: Vloeistofgekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: ECU 
Versnellingen: 6
Zithoogte (mm): 830 
Afmetingen (mm): 2115 × 892 × 1290 mm 
Wielbasis (mm): 1435 
Inhoud benzinetank (L)13 
Gewicht (kg): 203 
Garantie: 5 jaar
Voorvering: KYB Upside down telescopische vork instelbaar (veervoorspanning, compressie & rebound) 
Achtervering: KYB monoshock instelbaar 
Remsysteem: J.JUAN klauw, 300mm 
ABS: Standaard 
Velg voorwiel: 18 inch spaakwiel 
Velg achterwiel: 17 inch spaakwiel 
Banden: Pirelli SCORPION™RALLY STR



  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.

    Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: motoxpert@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoXpert Exclusive
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion