Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X HERITAGE - 2025

Nieuw
Blauw
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf


Markeert X het onbekende, of roept het ons op tot oneindige mogelijkheden? De 700CL-X staat met zijn frisse kijk op de klassieke stijl voor een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van CFMOTO.

Enkele klassieke elementen van de 700CL-X springen onmiddellijk in het oog: de retro-geïnspireerde ronde koplamp, de aluminium zijpanelen van de brandstoftank, het met leder beklede zadel en de meerspaaks lichtmetalen velgen met Pirelli-banden.

De X-elementen van de 700CL-X Heritage zorgen voor een moderne toets en contrasteren met de klassieke designesthetiek.Niet alleen heeft deze nieuwe CFMOTO een unieke stijl, de 700CL-X is ook voorzien van een uitzonderlijke uitrusting in dit segment: zo is de nieuwe 699 cc crossplane paralleltwin met 73 pk en 68 Nm uitgerust met ride-by-wire technologie, een slipperkoppeling en zelfs cruisecontrol.

Selecteer de ideale settings van de volledige instelbare KYB veerelementen en laat de 150 mm veerweg, zowel voor als achter, optimaal voor je werken.

We geven je graag nog een aantal andere features mee: USB-aansluiting - adapatieve LED verlichting - LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie - twee rijmodi (Economic & Sport) - Limp mode - Rollover sensor

Kleuren:
De motor is leverbaar in de kleuren Twilight Blue of Coal Grey.

Deze motor is tegen speciale condities verkrijgbaar voor rijscholen inclussief valbeugelpakket, neem contact op voor meer informatie.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion