Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2025

€ 13.999,- € 14.399,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
  • Verken de wereld

    De 800MT Explore, de meest compleet uitgeruste versie van de 800MT serie, heeft dezelfde kenmerken als de Touring, maar met nog meer off-road uitrusting 
    om je overal mee naar toe te nemen.

    Motorsteun, middenstandaard, handbeschermers, verwarmd zadel en handvatten en een 8-inch Carplay-compatibel scherm maken dit een comfortabele en 
    gemakkelijke motorfiets. Tractiecontrole, bi-directionele shifter, uitschakelbare ABS, 4 rijmodi, dodehoekradar en Michelin Anakee banden maken hem 
    onmisbaar voor off-road avonturen in alle veiligheid.

    De CFMOTO 800MT Explore brengt je naar het einde van de wereld.

    Enorm vermogen

    De 800MT EXPLORE is uitgerust met een 8-inch TFT-volgelamineerd scherm met een MCU van automotive-kwaliteit, voor duidelijke visuele effecten en soepele 
    bediening als een tablet. IP67 waterdicht en stofdicht, volledig geschikt om te dienen als je tweede mobiele apparaat. De tussenkomst van het 
    tractiecontrolesysteem verbetert de tractie en stabiliteit van het voertuig en helpt wielslip en controleverlies te voorkomen.

    De selecteerbare 4 rijmodi Sport/Rain/Off-road/All-terrain, die handig op het multifunctionele stuur zijn geplaatst, kunnen ook worden gebruikt om de 
    bandenspanning te controleren via het menu, zodat rijders hun ervaring kunnen aanpassen aan hun voorkeuren en de wegomstandigheden. De 
    bochten-ABS-functie voegt een extra laag veiligheid en plezier toe, zodat rijders met vertrouwen door uitdagend terrein kunnen navigeren. Voor 
    langeafstandsritten zorgt de Cruise Control-functie voor een comfortabele en moeiteloze ervaring, zodat rijders snelheden tot 120 km/u kunnen aanhouden. 
    De optionele zijkoffers met sloten bieden 63 liter aan opbergruimte en de optionele topkoffer heeft 36 liter aan opbergruimte.

    De avontuurlijke stijl van de 800MT Explore straalt een imposante aanwezigheid uit die zeker de aandacht zal trekken. Breek met het traditionele 
    voorontwerp. Zijn grote gestalte op de toerweg wordt in balans gehouden door een algehele geometrie die zorgt voor een gemakkelijke handling op straat 
    en een comfortabele rit voor langeafstandsritten.
     
  • Vanaf heden ook proefrit aan huis mogelijk. Stuur een mail naar info@hoflandmotoren.nl om een afspraak in te plannen.

     

Opties en Accessoires:
4 rijmodi, 8 inch carplay/android compatibel scherm, 19 inch voorwiel, 60 maand garantie, A2 mogelijk, Bandenspanningsmeter, Bidirectionele quick-shifter, Carter bescherming, Cruisecontrol, Dodehoek radar, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Handkappen, Led-verlichting, Led richtingaanwijzers met uitdooffunctie, Limp mode, Middenstandaard, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Slipperkoppeling, Stuurdemper, Tractiecontrole, Tubeless spaakwielen, Uitschakelbare abs, Usb-aansluiting, Valbescherming, Verstelbare voorruit, Verstralers, Verwarmde handvaten en zadel, Volledig instelbare vering




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion