 |
Motor | L Twin cilinder |
Boring x slag | 104|64.7 |
Cilinder inhoud | 1099 |
Comp. verhouding | 12.5:1 |
Kleppen | Desmodromic, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Marelli electronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 160|118|9750 |
Max. koppel | 125|8000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Öhlins 43 mm volledig instelbare vork met TiN |
Vering achter | Öhlins volledig instelbare monoshock |
Remmen voor | 2 x 330 mm semi zwevende remschijf, Brembo remklauw met 4 cilinders |
Remmen achter | Schijfrem 245 mm doorsnee |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 190-55-17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2100 |
Breedte | |
Hoogte | 1100 |
Zithoogte | |
Drooggewicht | 168 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De nieuwe 1098 S is de best presterende Ducati ooit op de weg, dankzij de extreme gewichtsbesparingen en het vergaande gebruik van race-onderdelen die het records brekende startproject nog verder verbeteren. Als je het beste wilt dat een superbike kan bieden, komen je dromen uit met de 1098 S.
|