Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE 1199 S - 2014

Garantie: Ja
24583 Km
Rosso
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
ducati - 1199-panigale-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Panigale is een wijk in Bologna [ It.] waar zo'n beetje de mooiste motoren ter wereld gebouwd worden . Deze schitterende Ducati is dan ook vernoemd naar dit mooie stukje in Bologna. Superstrakke en originele 1199 Panigale met ABS, DTC, Öhlins veersystemen [ instelbaar ], carbon voor- en achterspatbord, stuurdemper LED koplamp, LED richtingaanwijzers, LED achterlicht, versnellingsindicator, TFT scherm, quickshifter en 166 kilo exclusiviteit ! 

Prachtige Supersport bike uit Italië . 
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem [ABS], Boordcomputer, Carbon achterspatbord, Carbon voorspatbord, LED dagrijverlichting, LED koplamp, LED richtingaanwijzers, Originele uitlaat, Quickshifter, Stuurdemper, TFT scherm, Versnellingsindicator, Verstelbare rem- en koppelingshendel, Wheelie control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion