Nieuwsbrief:

DUCATI  749 - 2006

34621 Km
Rood
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Ducati 749 
* Origineel Nederlands geleverd
* Recent grote service gehad incl. koppen geflowed en ECU remap
  + koppelingmodificatie ( +/+ 9 pk en +/+ 6 Nm )
* Recent nieuwe ketting/tandwielset
* Duo zadel en duo voetsteunen erbij
* Gereedschapsetje erbij
* Originele kettingbeschermer erbij
* Folders 749/999 erbij
* 2 zwarte sleutels + de rode sleutel + sleutellabel + codekaart netjes compleet
Wat loopt deze motor prachtig zuiver, een genot om te ervaren
De prijs van € 7.399,- is incl. 6 maanden garantie
Inruil, financiering en een gratis 10 daagse verzekering behoort tot de mogelijkheden. Interesse in
deze 749 ? Neem contact op voor een afspraak, u bent van harte welkom. Tot ziens bij Ros
Motoren in het Brabantse Etten-Leur  

 
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 

  • Openingstijden
    Maandag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Dinsdag: op afspraak ( 9.00h - 18.00h )
    Woensdag: gesloten
    Donderdag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Vrijdag: 9.00h - 17.00h
    Zaterdag: 9.00h - 15.00h ( in Augustus de zaterdagen gesloten )
    Zondag: gesloten

  • Volg ons op Facebook / Instagram @rosmotorenetten-leur

  • Ros Motoren
    Voorsteven 1A
    4871 DX ETTEN-LEUR
    Tel/WhatsApp: 06-81382470
    info@rosmotoren.nl
    www.rosmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion