Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jun. 2010 - jan. 2015
Koppel: 78 Nm
Tankinhoud: 14 liter
Aantal eigenaren: 3
Opties en Accessoires: Anti Blokkeer Systeem
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | L-Twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic, air cooled |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 803 cc |
Comp. verhouding | 11 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 87 pk / 64 kW bij 8250 tpm |
Max. koppel | 58 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | APTC wet multiplate with hydraulic control |
Versnellingsbak | 6 speed |
Verhouding | 32/13 |
Overbrenging | Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 39 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular steel Trellis frame |
Vering voor | Showa 43mm upside-down forks |
Vering achter | Progressive linkage with preload and rebound Sachs adjustable monoshock |
Remmen voor | 2 x 320mm discs, 4-piston radial caliper |
Remmen achter | 245mm disc, 2-piston caliper |
Voorband | 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso |
Achterband | 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso |
Wielbasis | 1450 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 800 mm |
Drooggewicht | 167 kg |
Leverbare kleuren | Red (red / back) - Arctic white silk (red / back) - Diamond black silk (red / back) - Monster Art colours (red / back) |
Beschrijving | |
Samen werken aan de toekomst.
BMW motorfietsen fascineren mensen over de gehele wereld. Ze staan voor hoge betrouwbaarheid, innovatieve technologie en uitmuntende service.
Onze medewerkers maken deze reputatie elke dag opnieuw waar. Hun vakkennis en enthousiasme staan garant voor het belangrijkste resultaat: tevreden klanten.
 |
Mofra B.V. |
|
Dorpenbaan 2
Rijen
Plan de route
|
 |
0161-227922
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken