Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 821 SP - 2013

Garantie: Ja
22397 Km
ROOD/WIT
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De SP-uitvoering is de overtreffende trap van de standaard Hypermotard,
met hoogwaardige vering, exclusieve details en een sportief
rijwielgedeelte.

Deze motor verkeert in zeer mooie staat en is voorzien van een reeks
extra's en upgrades die hem onderscheidend maken:

Compleet SC Project uitlaatsysteem met indrukwekkende sound

ABS en traction control voor maximale controle

Rijmodi en gear indicator voor optimaal gebruiksgemak

Volledige onderhoudshistorie aanwezig inclusief boekjes

Stalen remleidingen voor directe remrespons

Marzocchi en Öhlins vering (SP-uitvoering), volledig instelbaar

Verstelbare hevels, korte kentekenplaathouder, kleine knipperlichten en
flyscreen

Valprotectie netjes gemonteerd

Met slechts 22.397 kilometer op de teller is deze Hypermotard klaar voor
vele sportieve kilometers. De SP-uitvoering is geliefd onder kenners en
biedt een messcherp rijgedrag met volop karakter.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion