Nieuwsbrief:

DUCATI  M 1000 MONSTER - 2005

23274 Km
Rood
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ducati M1000 Monster in Ducati Rosso.

In een motorzaak met veel verschillende motoren en een behoorlijke omloopsnelheid zie je veel.
Maar dit kom je niet vaak tegen, deze Ducati is wel op een heel byzondere manier gedocumenteerd.

16/06 2005 is de Monster nieuw in Nederland geleverd.
25/07 2014 kocht de 2e eigenaar deze Monster toen met 16.477 km.

Deze heeft elke afzonderlijke rit met datum en km stand los opgeschreven in een boekje,
ook al het onderhoud heeft de klant opgeschreven.
Het laatste tourritje was 04/04 2017 richting Noord Limburg.(96 km) en is toen weggezet met eindstand 22.423 km.
In 2024 is de accu vervangen.

Zoals je mag verwachten van een dergelijk gekoesterde motor bevind deze Ducati zich in absolute topstaat,
voorzien van koplamphuipje en afdekkapje van het zadel voor de monoposto look.

De Ducati staat nu op 23.274 km en wij leveren de motor af met afleverbeurt inclusief riemen en garantie zonder meerprijs.
Kom langs voor deze mooie originele monster of bel 072-5119292 voor info of afspraak

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.

  • Zondag 8 juni is jouw kans om vrijblijvend kennis te maken met RoAD Motoropleidingen én Axel’s Bike Shop in Heerhugowaard.

    Locatie: Pascalstraat 8, Heerhugowaard
    Open: 11.00 tot 16.00u

Opties en Accessoires:
Afdekkapje zadel, Monoposto look , Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion