Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER SP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Livery
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Monster SP neemt de 2022 kleuren van de Desmosedici GP van het officiële team aan, de gouden Öhlins NIX30 voorvork versterkt de sportieve uitstraling van de nieuwe Monster SP. Samen met de gehomologeerde demper van Termignoni en de Brembo Stylema® voorremklauwen vormen zij de waardevolle technische uitrusting die de motorfiets nog lichter, effectiever en leuker maakt bij sportief rijden.

Ook te verkrijgen als A2 motor.

Deze Monster SP staat in onze winkel en dus direct leverbaar.

De getoonde prijs is rijklaar, inclusief alle bijkomende kosten en 24 maanden garantie.

Ducati Amsterdam 
Wij zijn te bereiken op tel: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion