Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 SPECIALE - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
SPECIALE TRICOLORE
Vermogen:
Teller:
1.967 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Garantie: Geen

0336/1500
Nederlandse motor, geen import.

De Ducati V4 Speciale is een exclusieve en high-performance sportmotorfiets die behoort tot de Ducati Panigale V4-familie. De Panigale V4-reeks is een serie sportmotoren die zijn gebaseerd op de Ducati Desmosedici MotoGP-racefiets en bekendstaan om hun indrukwekkende prestaties en geavanceerde technologie. De "Speciale" -uitvoering is een nog exclusievere en aangepaste variant van de standaard Panigale V4.

Hier zijn enkele kenmerken en specificaties van de Ducati V4 Speciale:

Motor: De Ducati V4 Speciale is uitgerust met een krachtige 1.103 cc V4-motor met vier cilinders. Deze motor is in staat om aanzienlijke prestaties te leveren, met een vermogen van ongeveer 214 pk. Dit maakt het een van de krachtigste straatlegale motorfietsen die Ducati ooit heeft geproduceerd.

Chassis: Het chassis van de V4 Speciale is lichtgewicht en stijf, met hoogwaardige ophangingselementen, waaronder een verstelbare Öhlins-voorvork en een Öhlins-achterschokdemper. Dit zorgt voor uitstekende handling en controle.

Remmen: De motorfiets is voorzien van geavanceerde Brembo Stylema-remklauwen voor superieure remprestaties.

Design: De Ducati V4 Speciale heeft een opvallend en agressief ontwerp, met een gestroomlijnde carrosserie en aerodynamische kenmerken die zijn geïnspireerd op de racewereld.

Technologie: De motorfiets is uitgerust met geavanceerde elektronica, waaronder meerdere rijmodi, tractiecontrole, wheeliecontrole, quick-shifter, en een volledig digitaal instrumentenpaneel.

Materialen: De V4 Speciale maakt gebruik van hoogwaardige materialen, zoals koolstofvezel voor onderdelen zoals de kuip, spatborden en wielen, wat bijdraagt aan gewichtsbesparing en prestatieverbetering.

De Ducati V4 Speciale is een zeer exclusieve motorfiets met beperkte beschikbaarheid. Het is bedoeld voor ervaren motorrijders en enthousiastelingen die op zoek zijn naar een motorfiets met topprestaties, geavanceerde technologie en een unieke uitstraling. Door zijn exclusiviteit en technologische innovaties is de V4 Speciale een gewild verzamelobject en een indrukwekkend voorbeeld van de technologische expertise van Ducati. Deze motorfiets vertegenwoordigt de top van Ducati's productaanbod en biedt een opwindende rijervaring voor degenen die het geluk hebben er een te bezitten.

= Bedrijfsinformatie =

Garanties
Persoonlijke service
Dezelfde dag wegrijden
Whatsapp account voor vragen 0105990777, ook 's avonds
Vele positieve ervaringen van klanten door heel Nederland

Sinds de oprichting van Cama Motoren in 1995 is ons mooie bedrijf uitgegroeid tot een allround motorzaak waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Naast in -en verkoop van gebruikte motoren en (nieuwe) scooters, bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud van alle merken en soorten motorfietsen en scooters.

Bent u op zoek naar een motorfiets, scooter, heeft u advies nodig aangaande uw gemotoriseerde tweewieler of wilt u een onderhoudsbeurt inplannen? Kom dan naar Cama Motoren in Maassluis!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Cama Motoren
P.J. Troelstraweg 8
Maassluis
Plan de route
010-5990777
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion