Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER 1100 - 2018

Garantie: Ja
11800 Km
Zwart / grijs.
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
ducati - scrambler-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
###TE KOOP### 

Ducati Scrambler 1100   +-12000 KM 
Bijzonder nette  en zeer mooie Scrambler uit 2018

Voorzien van 
ABS
Tracton controle
automatisch licht
Mooi alu kleur stuurkuip 
tevens mooie bijpassende wheel striping
Incl  2 sleutels en onderhouds historie 

De motor is  dealer onderhouden 
recent onderhoud gehad.
de riemen zijn vervangen
Olie en oliefilter zijn nieuw
remblokken voor  nog zeer goed
luchtfilter is gecontroleerd en zgan
remolie voor en achter nieuw
Er ligt een  nieuwe  set banden op
Kortom het is een super nette motor met geen bijkomende kosten.
De tank is vol dus opstappen en rijden.
Nu verlaagd van € 9985.- naar de aantrekkelijke prijs van € 8985.- -

Bezichtiging op afspraak
7 dagen in de week
Inruil bespreekbaar
Financieering mogelijk
Dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
Mail wordt dagelijks bekeken EN beantwoord.
HEEFT U NA EEN DAG GEEN ANTWOORD ONTVANGEN KIJK DAN IN UW SPAM OF APP ME.
mvg 3D Motoren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
3D Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion